ZASADY - REGULAMIN Zasady obowiazujace na naszym forum |
![]() Zabronione jest używanie na forum słów, awatarów, obrazów, sygnatur oraz nazw użytkowników mogących być odebranymi jako obelżywe w powszechnie używanym znaczeniu. Niedopuszczalne jest także umieszczanie jakichkolwiek treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym. Za treści umieszczane na forum odpowiada wyłącznie ich autor. Spam i reklamy niedopuszczone przez administratora będą bezwzględnie i natychmiast usuwane. Staraj się umieścić wątek w dziale, który odpowiada najlepiej jego treści. Nigdy nie powielaj wątku i nie umieszczaj go naraz w kilku działach. Każdy wątek powinien obejmować tylko jedno zagadnienie odpowiadające jego tematowi. Staraj się aby tytuł wątku odpowiadał zawartości i w sposób możliwie szczegółowy przybliżał temat. Zanim założysz nowy wątek przeszukaj najpierw forum - ktoś mógł założyć wątek o tej samej lub podobnej tematyce już wcześniej. Unikaj kłótni, flameware'ów oraz osobistych uwag. Ignoruj prowokujące wątki i zgłaszaj wszelkie uwagi odnośnie łamania regulaminu do moderatorów używając opcji raportowania. W sprawach nie objętych regulaminem stosuj się do Netykiety oraz ogólnych zasad współżycia społecznego. Nad zgodnością publikowanych treści z regulaminem czuwają moderatorzy oraz administrator forum. W zależności: od stopnia złamania regulaminu mogą oni usuwać wątki lub ich część blokować. W przypadkach wyjątkowo rażącego złamania regulaminu forum administrator ma prawo do usunięcia konta użytkownika. Pamiętaj, że administrator i moderatorzy poświęcają swój prywatny czas i nie zawsze jest możliwa natychmiastowa reakcja - bądź cierpliwy, nawet nam czasami jest potrzebny sen i odpoczynek Zgłaszaj swoje uwagi odnośnie forum w odpowiednim wątku - będziemy reagować najszybciej jak możemy. ![]() ![]() |